Oprogramowanie Flow!Works Pro
2016-11-30Dołączone do tablicy oprogramowanie Flow!Works Pro dodatkowo zwiększa praktyczne możliwości korzystania z tablic interaktywnych. Posiada wiele elastycznych funkcji, które można dopasować do tematyki zajęć i poziomu zaawansowania słuchaczy by mocniej zaangażować ich w proces nauczania. Dzięki temu tablica staje się narzędziem głęboko wspierającym proces kształcenia w szkołach.
Oprogramowanie podzielone jest na 3 obszary: dolny pasek narzędzi zawierający najczęściej używane funkcje, wysuwane menu boczne w którym znajduje się m.in menu stron, tła oraz wewnętrzna baza zasobów i oczywiście obszar rysowania.
Dzięki intuicyjnemu układowi interfejsu obsługa oprogramowania jest bardzo prosta, najczęściej używane funkcje są w nim dostępne od ręki.
Pod ręką znajduje się m.in.: dodawanie stron w różnych kolorach, przechwytywanie (zrzuty) ekranu i pulpitu, cofanie i ponawianie zmian, kursor, podział ekranu na 2, 3 lub 4 części, opcje pisaka (np. długopis, podkreślacz, długopis teksturowy, laserowy, rozpoznawanie pisma odręcznego oraz oczywiście jego grubość i kolor), wstawianie figur geometrycznych, gumka, wstawianie pola tekstowego oraz narzędzia jak cyrkiel, linijka, zegar czy reflektor.
Dużym ułatwieniem w prowadzeniu zajęć jest możliwość wyboru tła slajdu. Nie mówimy tu tylko o jednolitym kolorze, ale też o wstawianiu kratki, linii poziomych lub pionowych – w regulowanych odstępach oraz o wybranym kolorze – i przygotowanych: pięcioliniach, liniach do nauki pisania czy boiskach czy szachownicach (wraz z przygotowanymi grafikami odpowiednio: zawodników i piłki oraz pionkami szachowymi).
Wewnętrzna baza materiałów to trzy aplikacje do treningu pamięci, logicznego myślenia oraz geografii oraz potężna baza obrazów zwierząt, jedzenia, cyfr i liczb, narzędzi i wielu, wielu innych kategorii. Dodatkowo znajdują się tam filmy oraz dźwięki, dzięki którym można stworzyć bardziej angażujące lekcje oraz prezentacje.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronach produktowych tablic interaktywnych Qomo.